بهترین وکیل تهران

Wiki Article

صاحبان کسب و کار و تجار مسائلی مرتبط با خود دارند که عموما مالی است مانند چک، چک تضمین شده، چک بی‌محل، ثبت شرکت‌ها، ورشکستگی، بورس، قراردادهای تجاری و امور بین‌الملل. در این موارد شکایتی که غیر صحیح باشد خود جرم تلقی شده و مجازات دارد؛ بنابراین مشاوره حقوقی در دعاوی تجاری اهمیت فراوان دارد زیرا اگر بدون دانش در زمینه قوانین و آیین‌نامه‌ها و مهارت لازم در امور حقوقی چنین دعوایی را طرح کنید ممکن است مجرم شناخته شوید.

درعین حال، تهیه‌ی دفاعیه نیز وظیفه دیگری است که توسط وکیل کیفری انجام می‌شود.

درصورت طلاق زوجین وضعیت پرداخت نفقه به چه صورت خواهد بود؟

در این مقاله، به بیان( انواع وکیل در نظام حقوقی ایران) و توضیحاتی مختصر درباره آن می‌پردازیم.

اثبات دارا بودن زوج برای پرداخت مهریه به عهده کیست و چه زمانی دارد؟

نکات مهمی که باید به آن توجه داشت میزان مهارت، سابقه کاری و البته تخصص وکیل کیفری در حرفه خود است. منظور از سابقه کاری این مسئله نیست که شما حتما باید به دنبال وکیل کیفری با سن بالا باشید بسیاری از وکیل های متخصص و با تجربه با سن پایین هستند که با مهارت تمام، خیلی بهتر توانایی رسیدگی و سرعت بخشیدن به روند پرونده های کیفری را دارند.

همه ما در زندگی شخصی، کاری، یا تعاملات اجتماعی خود با دیگران دچار مشکلاتی شده ایم، از دسته این مشکلات دعاوی کیفری است. قوانین کیفری همانند سایر قوانین حقوقی بسیار تخصصی هستند. در این موارد افراد کمی هستند که از حقوق خود و نحوه بازپس گیری آن آگاهی کامل و از طرق دادرسی اطلاع دارند، در این موارد یک مشاور کیفری که به تمامی قوانین و اصول حقوقی تسلط دارد می تواند به خوبی به سوالات کیفری شما پاسخ دهد و شما را در پرونده های کیفری شما را به مسیری درست راهنمایی کند.

امور کیفری را به صورت خلاصه وکیل پایه یک برای شما توضیح میدهیم. برای اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این موارد میتوانید به صفحه ی مربوطه مراجعه کنید و همچنین برای گرفتن وکیل کیفری میتوانید همین حالا قرار ملاقات رزرو کنید.

اعطای حق طلاق به زن هیچ منعی برای استفاده مرد از حق طلاق خود به همان روال سابق ندارد.

گفت و گورا شروع کنید... سلام، برای مشاوره رایگان در اینستاگرام پاسخ گو خواهیم بود ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم

(به وکلایی که در دوران کارآموزی به وکالت می پردازند، وکیل کارآموز و یا کارآموز وکالت می گویند)

وکیل پایه یک داداگستری که دارای تخصص در دعاوی کیفری می باشد و می تواند در انواع دعاوی کیفری که مشمول مجازات می شوند و جرم تلقی می گردند طرح شکایت و یا دفاع نماید.

از سوی دیگر برخی از وکلا پس از اخذ مدرک کارشناسی، تحصیلات تکمیلی خود یعنی کارشناسی ارشد و دکتری را در حوزه حقوق جزا را سپری می نمایند و همین امر سبب می گردد با ترکیب تجربه و تخصص بتوانند از پرونده های کیفری به خوبی دفاع نمایند.

آیا وکیل کیفری می تواند در سایر دعاوی از جمله دعاوی حقوقی و خانواده وکالت نماید؟

Report this wiki page